tjulululu :)

nu sitter jag här och kollar skor, för jag vill ha svarta pumps somsagt, helt sjukt snyggt ju! :o
hittar dock inga som jag blir helt kär i på internet men lär  väl åka in te stan lr kupolen å shhhhhhoppaaa! :D
har verkligen kollat 1000 sidor på skor nu tror jag .. haha (:
men nu vrider de sig i magen på mig, har inte ätit frukost än satt jag lär väl göra det. sen blire att klä på sig & ut å gå med carro :D det var läängesen satt de ska bli myys.


här äär ett par söta jag hittade på nån sida :) tror dock inte jag ska köpa domhär men lär väl bli nått liknande.
puss på skor & puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Nepp absolut inte! Söt blogg design föresten!

2009-01-03 @ 09:57:32
URL: http://mouya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0